"Pernahkah terfikir cara buat income online RM30 sebulan atau rm300 sebulan atau lebih RM3000 sebulan???"


Selamat Datang ke blog ini….

Alhamdulillah… Tuan2 yang dihormati… Sesungguhnya, Tuhan tak SMS kita tuan2, Dia juga tak call kita tuan2… malah Miss Call pun tidak tuan2.. tapi Tuhan mengerakkan HATI kita TUNJUK JALAN bagaimana untuk mengubah kehidupan kita…

Saat ini mungkin adalah saat yang ditentukan-NYA, saya sekadar ingin berkongsi maklumat tentang kaedah TERKINI menjana pendapatan LUMAYAN untuk menyelesaikan pelbagai masalah kewangan yang menjadi beban kepada sebilangan besar dari kita terutamanya semasa keadaan ekonomi yang tidak menentu kini…. Ya tuan2, duit mungkin BUKAN SEGALA2NYA tapi DUIT dapat menyelesaikan banyak MASALAH….

Lapangkan dada, tenangkan fikiran, luangkanlah sedikit masa BERHARGA tuan2 untuk melayari blog ini… diAKHIRNYA sekiranya tuan2 SELESA tuan2 buatlah keputusan… TIADA siapa yang dapat memaksa kita buat keputusan SELAIN dari diri kita sendiri….

BannerFans.com

Insentive agen ads4bucks.com

Di ads4bucks.com pendapatan agen adalah melalui insentive/commission. Berikut adalah insentive2 yang bakal anda perolehi....

1. Seller Incentive (RM 33)
Lantik seorang agen anda dibayar secara realtime sebanyak RM33, apa realtime tuan2...
realtime adalah on the spot, terus dapattt....

2. Development Insentive (RM 44 atau RM 25) - juga dibayar secara realtime

3. Group Sales Incentive (RM 20) - dibayar setiap hari selepas pukul 4ptg

4. Administration Incentive (RM 10)

Banyakknyaaa... insentive, berbaloi-baloi, makan gaji bonus pun tak nampak tahun ini.... Jangan pening tuan2 semua ini computer generated... yang saya boleh Gerenti kalau tuan2 tak buat CONFIRM tak dapat!
BannerFans.com