"Pernahkah terfikir cara buat income online RM30 sebulan atau rm300 sebulan atau lebih RM3000 sebulan???"


Selamat Datang ke blog ini….

Alhamdulillah… Tuan2 yang dihormati… Sesungguhnya, Tuhan tak SMS kita tuan2, Dia juga tak call kita tuan2… malah Miss Call pun tidak tuan2.. tapi Tuhan mengerakkan HATI kita TUNJUK JALAN bagaimana untuk mengubah kehidupan kita…

Saat ini mungkin adalah saat yang ditentukan-NYA, saya sekadar ingin berkongsi maklumat tentang kaedah TERKINI menjana pendapatan LUMAYAN untuk menyelesaikan pelbagai masalah kewangan yang menjadi beban kepada sebilangan besar dari kita terutamanya semasa keadaan ekonomi yang tidak menentu kini…. Ya tuan2, duit mungkin BUKAN SEGALA2NYA tapi DUIT dapat menyelesaikan banyak MASALAH….

Lapangkan dada, tenangkan fikiran, luangkanlah sedikit masa BERHARGA tuan2 untuk melayari blog ini… diAKHIRNYA sekiranya tuan2 SELESA tuan2 buatlah keputusan… TIADA siapa yang dapat memaksa kita buat keputusan SELAIN dari diri kita sendiri….

BannerFans.com

Bertemu dengan orang yang tepat

Sebenarnya tuan, nak buat duit ni macam2 boleh kita buat sebagai contohnya.....

Kalau kita anak orang kaya dah tentulah lahir2 sahaja ke dunia kita akan dilimpahi kemewahan.
Kahwin dengan anak orang kaya pun kita boleh jadi kaya...
Kalau suara tuan2 sebiji macam mawi pun tuan2 boleh jadi kaya...
Satu lagi kalau tuan2 pandai main bola macam david beckham dah tentu tuan2 dah kaya raya...

Kalau tuan2 ada salah satu kriteria kat atas, sudah pasti tuan dapat jadi kaya, betul tuan2... Tapi kalau takde apa option yang tuan2 ada sekarang???

Hari saya just nak share dengan tuan2 berkenaan bertemu dengan orang yang tepat... sebab kalau kita nak berjaya kita kena berkawan dengan orang yang berjaya, betul tuan2....

Nak diikutkan.... selain ads4bucks.com ni saya pun macam macam dah buat tuan... mlm tuan2 jangan ceritalah hampir 10 saya masuk tapi semua tak menjadi tuan2... sebab utama dah tentulah sebab saya.... padan muka saya.... tapi saya tak mudah mengalah, kegagalan mengajar kita menjadi lebih matang.... betul tuan2... bukan persoalan berapa kali kita gagal tapi persoalannya sekarang... berapa kali kita boleh bangkit dari kegagalan.... ini akan membuatkan kita lebih kuat dan berazam tuan2...

Member yang posing dengan BMW tu lah yang menyedarkan saya.... selama ni saya belajar dari kegagalan tuan2... tapi kini saya ada sorang sifu yang ajar saya secara free of charge cara bagaimana menjana income tuan... dia kata kat saya, tuan kenapa tuan kerja macam lembu.... register orang sampai beribu2 tapi rangkaian tuan mati... kita bukan berlumba nak sponsor ramai orang tuan2.... sebenarnya kita lupa dengan DUPLIKASI.... hari ini kalau tuan2 kenalkan 3 orang tuan2 dah buat income.... 3 orang yang tuan2 register tu pun nak buat income yang sama macam tuan2.... tapi tuan2 sibuk mencari orang sampai terlupa untuk mengajar kawan tuan tersebut untuk buat income macm tuan2.... tuan2 adalah moneymakers bukannya networkers..... memang betul bila kawan tuan2 register tuan akan dapt income.... tapi kalau tuan2 ajar kawan2 tuan buat apa yang tuan2 buat, secara automatiknya kawan tuan2 juga akan dapat income macam tuan2.... bila kawan tuan2 dapat income, tuan2 dapat income tak tuan2???... mestilah dapat tuan2.... inilah sebenarnya rahsia yang diceritakan oleh sahabat saya ini... kita bukan berlumba register orang tapi kita kena usahakan berapa cepat kita boleh duplicate apa yang kita buat pada rakan2 kita....
BannerFans.com