"Pernahkah terfikir cara buat income online RM30 sebulan atau rm300 sebulan atau lebih RM3000 sebulan???"


Selamat Datang ke blog ini….

Alhamdulillah… Tuan2 yang dihormati… Sesungguhnya, Tuhan tak SMS kita tuan2, Dia juga tak call kita tuan2… malah Miss Call pun tidak tuan2.. tapi Tuhan mengerakkan HATI kita TUNJUK JALAN bagaimana untuk mengubah kehidupan kita…

Saat ini mungkin adalah saat yang ditentukan-NYA, saya sekadar ingin berkongsi maklumat tentang kaedah TERKINI menjana pendapatan LUMAYAN untuk menyelesaikan pelbagai masalah kewangan yang menjadi beban kepada sebilangan besar dari kita terutamanya semasa keadaan ekonomi yang tidak menentu kini…. Ya tuan2, duit mungkin BUKAN SEGALA2NYA tapi DUIT dapat menyelesaikan banyak MASALAH….

Lapangkan dada, tenangkan fikiran, luangkanlah sedikit masa BERHARGA tuan2 untuk melayari blog ini… diAKHIRNYA sekiranya tuan2 SELESA tuan2 buatlah keputusan… TIADA siapa yang dapat memaksa kita buat keputusan SELAIN dari diri kita sendiri….

BannerFans.com

3 hari balik modal....

Bermula pada 20/10/2009 sampai lah ke hari ni hari saya mula menulis dalam blog ini iaitu 25/10/2009.... pening kepala saya masih tak hilang lagi... Kenapa???

Saya ikut SAHABAT saya tu buat apa yang dia buat.... dia kata kat saya, SEDIA UNTUK DIAJAR, BOLEH BELAJAR tapi JANGAN KURANG AJAR.... kih3 dalam diam dia kenakan saya...

Tak kisahlah pasal tu bro, saya kata.... yang penting aku dah keluar ASB aku ni, bila boleh BALIK MODAL ni yob... dia pun ceritakan step2.... bla... bla.. bla... saya pun terus BERTINDAK...

3 hari tuan2, modal 1.7k yang saya keluarkan saya dapat balik.... ok tak ok tuan2... ok sangat la... Tu sebablah saya pening.... saya pernah pinjam bank hampir 80k untuk buka Pusat Kecantikan dan Kesihatan (SPA), bertahan selama 2 tahun sahaja tuan2... dah lah tutup tak balik modal pulak tu... sampai hari ni dok bayar hutang......

RUPANYA ADA DUNIA LAIN YANG BELUM AKU EXPLORE!
BannerFans.com